piątek, 19 sierpnia 2011

1. Regulamin.



Składając zamówienie akceptujesz poniższy regulamin:
____________________________________________________________
Regulamin - przeczytaj !
____________________________________________________________
1. Płatność.
  • Jeśli nie jesteś pewien , czy chcesz kupić moją biżuterię - NIE SKŁADAJ ZAMÓWIENIA !
  • Jedyną możliwością zapłaty jest wpłata na konto bankowe, jeśli nie masz konta bankowego wystarczy iść na pocztę i wypełnić druczek.
  • NIE WYSYŁAM BIŻUTERII ZA POBRANIEM.
  • Na wpłatę czekam 7 dni, inaczej anuluję zamówienie.
____________________________________________________________
2. Wysyłka.
  • paczka = piorytet - 4 zł, wysyłana na odpowiedzialność zamawiającego
  • paczka = polecona, priorytetowa - 6 zł, trafia w ręce kupującego.
  • kupując kilka wyrobów płacisz tylko raz.
  • towar wysyłam w kopercie bąbelkowej.
  • paczka dochodzi od około 1-4 dni.
  • wyślę paczuszkę = informuję Cię od razu.
  • gdyby z jakiegoś powodu po upłynięciu tego czasu paczka nie dotarła , proszę o kontakt .
  •  na realizację zamówienia mam tydzień, ale zazwyczaj wysyłam na drugi dzień po otrzymaniu wpłaty.
____________________________________________________________
3. Cennik.

Ceny cieńszych sznurków.
1 bransoletka - 10 + 4/6 zł za przesyłkę
2 bransoletki - 18 + 4/6 zł za przesyłkę
3 bransoletki - 28 + 4/6 zł za przesyłkę


Ceny grubych sznurków.
1 bransoletka - 12 + 4/6 zł za przesyłkę
2 bransoletki - 20 + 4/6 zł za przesyłkę
3 bransoletki - 32 + 4/6 zł za przesyłkę

+ cena zawieszki:
- gdy chcemy kolorową doliczamy 2 zł
- metalowa jest jakby wliczona w bransoletkę :)
      ____________________________________________________________

      4. Materiały - ciekawostka.
      • wszystkie części są posrebrzane i są antyalergiczne. 
      • nie odpowiadam na pytania dotyczące jak robię , z czego , gdzie kupuję - to tajemnica zawodowa ;)
      ____________________________________________________________

      5. Gdy chcesz zamówić.
      • Wybierasz dostępny kolor bransoletki i dostępny charms.
      • Piszesz na mój numer gadu-gadu (40165622)
      • Przedstawiasz się i podajesz obwód swojej ręki.
      • Podajesz mi swoje dane, a ja dane do przelewu.
      • Zadajesz pytania na jakie chcesz uzyskać odpowiedź.
      ____________________________________________________________
      6. Ważne. 
      • Nie akceptujesz powyższego regulaminu - NIE ZAMAWIAJ.
      •  W razie jakichkolwiek pytań pisz na moje gadu-gadu (36691880)
      • Zgodnie z nowymi przepisami prawnymi Unii Europejskiej (01.08.2003r.) O zakupie towaru od osób prywatnych informuję, że przedmioty wystawione przeze mnie na sprzedaż nie podlegają gwarancji, rękojmi ani zwrotowi po dokonaniu transakcji.
      GG: (40165622)
       Kopiowanie zabronione, każda umieszczana tu rzecz jest mojego autorstwa. 
      Każdy opis i zdjęcie jest moją własnością.

      Brak komentarzy:

      Prześlij komentarz